נעים להכיר, שמי אבי דוד, הבעלים של VIP פלוס העוסקת בניהול מבנים משותפים, ואני פה עבורכם.

תמיד יידרש ועד בית בבניין אשר מייצג את בעלי הדירות, אלא שתפקידו בניהול הבניין עובר לחברת הניהול.
אנחנו +VIP הופכים לכתובת לפניות דיירים בכל הקשור בניהול הבית המשותף ובכך חוסכים לוועד את "כאב הראש" הכרוך בניהול הבניין.


אין שום התחייבות , אנו מאמינים ברמת השירות הגבוהה שלנו ובטוחים שתהיו מרוצים, עם זאת  ניתן להפסיק את ההתקשרות אם יש חוסר שביעות רצון מהניהול של החברה בכל עת.


התנדבתם להיות בוועד הבית? קחו בחשבון שלמרות הכוונה הטובה שלכם, ברוב הבניינים המשותפים תיתקלו בתלונות מצד הדיירים ותדרשו לתת תשובות לפניות הדיירים בכל זמן, גם אם זה בזמן שלא נוח לכם. תדרשו להקריב שעות עבודה לא מעטות בגבייה ובהפקדה של הכספים ולעמוד בקשר עם אנשי מקצוע ולפקח עליהם – מרביתנו אנשים עובדים ועסוקים ואיננו פנויים להקדיש את מלוא הזמן הדרוש לניהול הבית המשותף.
הפתרון שעומד לרשותם הוא מעבר לניהול על ידי ועד בית חיצוני ע"י חברת ניהול מקצועית המתמחה בכך ולה תשתיות ממוחשבות וצוות אנושי שערוך לתת מענה באופן שוטף לצרכי הבניין.

כל הנטל הכרוך בגבייה יורד מסדר היום של הוועד והדיירים והחברה לוקחת את התפקיד על עצמה.
החברה גובה את דמי ועד הבית בתשלום חודשי או שנתי, בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית או בהוראת קבע בנקאית
הפקדת הכספים שמתקבלים מופקדים ישירות לחשבון ועד הבית.

ישנן שתי אפשרויות:
א. לתת הרשאה לחברת +VIP להיות מורשית חתימה בחשבון הקיים כנציגת ועד הבית על פי פרוטוקול בחירת ועד בית בבניין.
ב. ועד הבית ימשיך לנהל את החשבון המשותף ולחברת +VIP תינתן אפשרות לצפייה בלבד בפרטי החשבון לצורך הניהול הפיננסי.

לא. עובדי החברה מנהלים ביקורת שוטפת בבניין. במקרה ומאותרת תקלת אחזקה קלה, מתקנים אנשי המקצוע את התקלה ללא עלות נוספת מלבד החומרים.
כמו כן ניתן לעדכן אותנו על תקלות כנ"ל ע"י פתיחת קריאה דרך האתר או במוקד הטלפוני 076-5454037

שלב ראשון – פגישה בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית
בפגישה זו נערוך דוח מפורט על מצבו התחזוקתי של הבניין, נציגיי הדיירים יציגו בפנינו את אופן התנהלותו הנוכחי של לבניין (עובדים, ביטוחים, תחזוקה, מעלית, ביטוחים וכו'), וכמו כן את ציפיותיהם ודרישותיהם לניהול הבניין בעתיד.

שלב שני – הגשת הצעת מחיר
בהתבסס על סקר האחזקה ודוח פירוט ההוצאות ובהתאם לדרישות הדיירים, תוגש לוועד הצעת מחיר פשוטה ומפורטת, הכוללת את פירוט ההוצאות ועלותן. מהצעת התקציב תיגזר עלות ועד הבית ודמי הניהול לדירה לחודש.

שלב שלישי – כינוס אסיפת דיירים
באסיפה זו יוחלט האם יועבר ניהול ועד הבית לחברתנו, לכך נדרש רוב באספת הדיירים. לפי חוק המקרקעין ותקנון מצוי לבית משותף – יש לקבל את ההחלטה ברוב של 66% מן הדיירים במידה ואין ואין חברת ניהול לבניין. כאשר מתקבלת ההחלטה – חותמים שני הצדדים על הסכם לשירותי ניהול ואחזקת הבניין.