ניהול ועד בית

חברת +VIP מתמחה בניהול בניינים ומתחמי מגורים. החברה ממוקמת בחריש, ומנהלת בתים בפריסה ארצית.

החברה נוסדה מתוך הבנה, כי אופן הניהול של הבית המשותף משפיע באופן ישיר על איכות חיי הדיירים, ולכן נדרש עיסוק רב שך הדיירים בו ככלל ומחברי ועד הבית בפרט, בהתאם לכך ואופי החיים התובעני כיום מומלץ כי ניהול ואחזקת הבניין תיעשה בידי גוף חיצוני, אובייקטיבי, מקצועי ומנוסה.

חברת +VIP מתמחה בניהול מוסד ועד הבית בבתים משותפים ובשיפור תחזוקת הבניין, גביית דמי ועד הבית וטיפול מקצועי ומהיר בבעיות השוטפות, והכל בשקיפות מלאה מול הדיירים.

לחברת +VIP צוות ניהול מקצועי המפקח על תחזוקת הבית המשותף, וערוך לספק מענה מהיר לקריאות הדיירים בעת הצורך, בכל שעות היום.

ניהול ועד הבית ע"י חברת +VIP מקנה יתרונות רבים לכל הדיירים בבית המשותף. הניהול מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שזו עבודתם, כל תקלה מטופלת ביעילות, כאשר החברה פועלת במחויבות מלאה לרווחת הדיירים.

חשוב לדעת –  ניהול ועד בית חיצוני מקנה מספר יתרונות לדיירים:

איכות חיים גבוהה יותר – ניהול מקצועי של ועד הבית משפר משמעותית את איכות החיים של כלל הדיירים במבנה, כך שנמנעים מטעויות שעלולות לגרום למפח נפש ולעלויות כספיות מיותרות.

סל שירותים רחב לבניין – חברה לניהול ועד בית מספקת מעטפת שירותים רחבה ומקיפה, ניתן לבחור חבילת שירותים הכוללת ניקיון, גינון, אחזקת מעליות, הדברה, עבודות חשמל ושיפוצים, ביטוחים, טיפול במערכות מים ועוד. כאשר כל השירותים מסופקים במרוכז ומפוקחים על ידי החברה.

העלאת ערך הדירות– ניהול מקצועי ושוטף של בתים משותפים לאורך זמן מעלה את ערך הנכסים בבניין  היות ודירות בבניין מטופח, נקי ומתוחזק זוכות לביקוש גבוה יותר בקרב קוני דירות.

מניעת סכסוכי שכנים – ניהול ועד בית מקצועי יש בו למנוע ולהפחית סכסוכי שכנים, אין צורך להתמודד עם תלונות ישירות של שכנים או עם דייר המסרב לשלם דמי ועד בית, כל בעיה זוכה לפתרון על ידי גוף מנוסה בניהול בית משותף.

מענה מהיר לפניות דיירים – החברה מפעילה מוקד טלפוני אנושי מסביב לשעון למענה מקצועי מהיר ויעיל בכל תקלה או בעיה.

שקיפות מלאה – כל הפעילות של חברת הניהול מתועדת בדוחות ולדיירים ישנה נגישות לדוחות מפורטים הנוגעים למצב החשבון, תשלומים, מכרזים ופרויקטים שמבוצעים בבניין.

חסכון במשאבים – אין צורך לבזבז זמן כדי לחפש אנשי מקצוע כמו טכנאי מעליות, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה וכדומה ולהשקיע זמן בהשוואת הצעות מחיר. לחברת הניהול קשר ישיר עם בעלי מקצוע הגונים ומקצועיים מהשורה הראשונה בארץ. ניהול ועד בית חיצוני הבית מבטיח גם חסכון בעלויות האחזקה.

גבייה - טיפול באיסוף והפקדה של דמי ועד הבית מהדיירים

גבייה מקצועית, יסודית ואדיבה – גביית כספים ידועה כמשימה לא פשוטה. לנו יש את הידע, הכלים והניסיון לבצע את עבודת הגבייה בצורה הנעימה ביותר בעזרת שימוש במערכות ממוחשבות ובידע משפטי בנושא והכל בדרכי נועם לאורך כל הדרך.

מניעת ויכוחים ואי נעימות בין השכנים – כאשר מדובר בכסף משותף עלולות להתגלות מחלוקות וסכסוכים בין הדיירים. זה לא חדש שבכל בניין ישנם שכנים שעושים בעיות ושמבחינתם תשלום לוועד הבית זו הוצאה מיותרת. בדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה, על מנת למנוע מכם סכסוכים, מפחי נפש ואי נעימות.

אפשרויות תשלום מגוונות – כרטיס אשראי, העברה בנקאית , הו"ק בנקאית ואף הו"ק בכרטיס אשראי.

טיפול משפטי ומקצועי בסרבני תשלום – כנראה שתמיד יהיו דיירים שיסרבו לשלם את ועד הבית או את ההוצאות האחרות וגם לכך יש לנו פתרון. אנו יודעים לטפל באופן משפטי בסרבני תשלום ולגרום להם לשלם את חלקם בהוצאות הכרוכות באחזקת הרכוש המשותף.

שירותי ניקיון

ניקיון הבית המשותף נעשה עובדי החברה או על ידי קבלן ניקיון המפוקחים  על ידי החברה. השירות כולל אספקת חומרי ניקוי איכותיים.

חשוב כי ניקיון הבניין יעשה מספר פעמים בשבוע בהתאם לגודל הבניין והיקף הדיירים בו.

ניקיון הבניין כולל:
ניקוי כל השטח הציבורי שברשות הבניין: ניקיון לובי קומתי, ריקון פחים, ניקיון מראות ודלתות בלובי הכניסה, ניקיון חדרי מדרגות, ניגוב עלים של צמחי הלובי, טאטוא ושטיפת פרוזדורים תת קרקעיים, ניקיון מעליות ומראות, ניגוב תיבות דואר, שאיבת לכלוך ממסילות המעליות, ניקוי ארונות מים, חשמל, גז, תקשורת, ניקוי גופי ומתגי תאורה, ניקוי קירות שיש, איסוף פסולת מגינה, סריקה ואיסוף פסולת משטחים ציבוריים וחניונים, ניקוי ויטרינות, ניקוי שבילים באזור החיצוני של המבנה.

 

שירותי גינון

חברת +VIP עובדת בשיתוף פעולה עם ועד הבית כדי לתת מענה נכון לצרכים ולבקשות לגבי צורת הגינה ואופי הצמחייה בה.

החברה מעניקה גם את השירותים הבאים: גיזום הצמחייה בכל אחת מעונות השנה , כיסוח דשא, ניקוי וסידור ערוגות, ריסוס נגד מזיקי גינה, בדיקת תקינות מערכת ההשקיה והטיפול בה, עיבוד הקרקע, ניכוש עשבים, הוספת פרחים עונתיים בהתאם לצורך, ויסות עוצמת ההשקיה בימי חורף גשומים וקרים וערבי קיץ חמים.

ניהול חשבון בנק של ועד הבית

ניהול חשבון הבנק המשותף כרוך באחריות רבה מצד ועד הבית ומורשי החתימה בחשבון כלפי שאר השכנים בבניין.

התנהלות נכונה של ועד הבית בניהול החשבון המשותף תוך ביצוע פיקוח ובקרה הדדי על ידי חברת הניהול, יש בידה להביא את ניהול הקופה המשותפת למצב אופטימלי ומשתלם לכלל הדיירים בבית המשותף.

ניהול חשבון הבנק באמצעות +VIP
אפשרות א' – הוספת חברת הניהול כמורשית חתימה בחשבון הקיים.
אפשרות ב' – פתיחת חשבון חדש בו נציגי ועד הדיירים הנם בעלי זכות חתימה.

שירות אב בית

ניהול הבניין מטעם +VIP כולל פיקוח של אב בית מטעם החברה אשר נמצא בקשר עם ועד הבית והדיירים ומבצע פיקוח על נותני השירותים לבניין ועובדי הניקיון.

אב הבית אחראי לביצוע עבודות תיקון קלות כמו החלפת נורות שרופות ועבודות מקדחה קלות ותיקונים קלים כגון החלפת סוגרי פח לארונות או התקנת מנעולים פשוטים, החלפת ידיות, כיוון שעוני שבת לא דיגיטליים, ניקיון גלאי אש, החלפת מתקני ריח לפי צורך ועוד.

אב הבית של +VIP אחראי לתוכנית האחזקה המונעת של הבניין בהתאם למערכות המצויות בו. תפקידו של אב הבית לטפל בהזמנת ספקים כגון מעליות, אינסטלציה, משאבות וכו' לצורך בדק שנתי וטיפולים תקופתיים

אב הבית מבצע ביקורות טכניות יזומות בחדרים טכניים (גנרטור\משאבות\חשמל).

איך מתחילים לעבוד איתנו?

שלב ראשון – פגישה בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית
בפגישה זו נערוך דוח מפורט על מצבו התחזוקתי של הבניין, נציגיי הדיירים יציגו בפנינו את אופן התנהלותו הנוכחי של לבניין (עובדים, ביטוחים, תחזוקה, מעלית, ביטוחים וכו'), וכמו כן את ציפיותיהם ודרישותיהם לניהול הבניין בעתיד.

שלב שני – הגשת הצעת מחיר
בהתבסס על סקר האחזקה ודוח פירוט ההוצאות ובהתאם לדרישות הדיירים, תוגש לוועד הצעת מחיר פשוטה ומפורטת, הכוללת את פירוט ההוצאות ועלותן. מהצעת התקציב תיגזר עלות ועד הבית ודמי הניהול לדירה לחודש.

שלב שלישי – כינוס אסיפת דיירים
באסיפה זו יוחלט האם יועבר ניהול ועד הבית לחברתנו, לכך נדרש רוב באספת הדיירים. לפי חוק המקרקעין ותקנון מצוי לבית משותף – יש לקבל את ההחלטה ברוב של 66% מן הדיירים במידה ואין ואין חברת ניהול לבניין. כאשר מתקבלת ההחלטה – חותמים שני הצדדים על הסכם לשירותי ניהול ואחזקת הבניין.